ساعت هوشمند سونی اسمارت واچ 2

ساعت هوشمند Sony SmartWatch 2 یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار می‌باشد. اولین رونمایی از این محصول به سال 2013 بر می‌گردد و از آن زمان تا به حال این محصول بواسطه سخت‌افزار و طراحی مناسبش توانسته فروش خوبی داشته باشد. برخی ویژگی‌های طراحی این ساعت ما را به یاد طراحی گوشی‌های هوشمند این کمپانی می‌اندازد. بدنه ضد خش، ضد آب بودن دستگاه و دکمه پاور براق و درخشان از جمله ویژگی‌های مشترک این ساعت با گوشی‌های سونی می‌باشند. صفحه نمایش 1.6 اینچی آن از نوع Transflective LCD بوده و با رزولوشن 220×176 پیکسل، دارای تراکم پیکسلی 176ppi است که کمی از این بابت مورد بی‌لطفی سازنده‌های خود قرار گرفته است. اما عملکرد صفحه نمایش در زیر تابش مستقیم نور آفتاب مناسب می‌باشد. در سمت راست محفظه اصلی می‌توانید دکمه پاور و در سمت چپ، پورت microUSB را مشاهده کنید. البته این درگاه بخاطر ضدآب بودن دستگاه با روکش محکمی پوشانده شده که گاها درآوردن این روکش کاربر را به زحمت می‌اندازد. نکته مثبت دیگر در مورد طراحی این گوشی، امکان جداسازی بندهای آن است.

در مورد بخش نرم‌افزاری باید بگوییم که ساعت هوشمند سونی اسمارت‌واچ 2 از جمله ساعت‌های هوشمند کاملا متکی به میزبان است. بطوری که بدون اتصال این ساعت به دستگاه دیگری، عملکرد و کارایی آن تقریبا صفر است. تمامی گوشی‌های هوشمند سونی با نسخه اندروید 4.0 به بالا و گوشی‌های مجهز به NFC می‌توانند نقش میزبان این ساعت را اجرا کنند. پس از اتصال ساعت به گوشی، کافی است اپلیکیشن پیشنهادی را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. 

قیمت خرید ساعت هوشمند سونی اسمارت واچ 2

قیمت خرید ساعت هوشمند

ساعت هوشمند سونی مدل SWR50

کمپانی سونی که تا قبل از معرفی ساعت هوشمند Sony SWR50 SmartWatch 3 چندین محصول در این حوزه ارایه داده بود، توانست با ارایه نسل سوم اسمارت‌واچ‌هایش به خوبی جای خود را در این صنعت تثبیت کند. این ساعت هوشمند تقریبا با همان شکل و شمایل نسل‌های قبلی طراحی شده که نشان می‌دهد سونی توانسته همانند گوشی‌های هوشمند خود به طراحی یکپارچه و ایده‌آل خود در ساعت‌هایش نیز برسد. بدنه اصلی ساعت از فولاد ضد زنگ طراحی شده و بندها نیز در دو نسخه پلاستیکی و فلزی در دسترس هستند. لازم به ذکر است که این ساعت دارای گواهی IP68 می‌باشد که نشان دهنده مقاومت این ساعت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه است. اندازه صفحه نمایش 1.6 بوده و از نوع TFT است. این صفحه نمایش قادر به نمایش 65 هزار رنگ بوده و با وضوح تصویر 320×320 پیکسل، دارای تراکم پیکسلی 283ppi است.

قیمت روز خرید ساعت هوشمند سونی مدل SWR50

قیمت روز خرید ساعت هوشمند

ساعت هوشمند ایسوس مدل زن واچ 2 WI501Q

ساعت هوشمند Asus Zenwatch 2 WI501Q دومین محصول کمپانی ایسوس در حوزه ساعت‌های هوشمند می‌باشد. این ساعت که در سپتامبر 2015 معرفی شده است، نسبت به نسل قبلی خود بهبودهایی داشته و ساعت بروزتری محسوب می‌شود. علاوه بر این، قابلیت اتصال به گوشی‌های آیفون که در نسل قبلی (WI500Q) لحاظ نشده بود، به این محصول اضافه شده است. از لحاظ ظاهری، زن‌واچ 2 تغییرات زیادی نداشته، اما اینبار بدنه دستگاه از استیل ضد زنگ طراحی شده و مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار نیز افزایش یافته است.

صفحه نمایش ساعت دستخوش هیچ تغییری نشده و با همان فرم مستطیلی و اندازه 1.63 اینچی طراحی شده است. رزولوشن 320×320 پیکسل با توجه به تراکم پیکسلی 278ppi کیفیت قابل قبولی برای صفحه نمایش این ساعت تلقی می‌شود. استفاده از محافظ گوریلا گلس 3 از دیگر مشخصاتی است که این ساعت به ارث برده است.

چیپست اسنپ‌دراگون400 با چهار هسته 1.2GHz و حافظه رم 512 مگابایتی برای اجرای پردازش‌های اندروید پوشیدنی بدون شک سیستم مناسبی می‌باشد. ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده نیز برابر با 4 گیگابایت است. باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه دارای ظرفیت 400mAh می‌باشد که در استفاده ترکیبی از ساعت، قادر است به مدت 48 ساعت شارژ دستگاه را تامین کند.

قیمت روز خرید ساعت هوشمند ایسوس مدل زن واچ 2 WI501Q

قیمت روز خرید ساعت هوشمند ایسوس

ساعت هوشمند ایسوس ZenWatch

کمپانی ایسوس از آن دسته از تولید کننده‌گانی است که به تازگی پا به عرصه طراحی و تولید ساعت هوشمند گذاشته است. در واقع ساعت هوشمند Asus ZenWatch با کد محصول WI500Q اولین محصول تایوانی‌ها در این حوزه می‌باشد. این ساعت هوشمند همانند اکثر رقبای خود از اندروید پوشیدنی بهره می‌برد. جنس بدنه اصلی ساعت از فلز بوده و بندهای آن که به راحتی قابل جدا شدن هستند، از چرم با کیفیتی ساخته شده‌اند. وزن ساعت بدون بندهای آن برابر با 50 گرم و با بندهای فابریک آن برابر با 75 گرم می‌باشد. طراحی این ساعت با کسب استاندارد IP55 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می‌باشد.

صفحه نمایش 1.63 اینچی مستطیلی آن از نوع AMOLED است که کمک شایانی به مصرف بهینه انرژی این ساعت می‌کند. این پنل با رزولوشن 320×320 و تراکم پیکسلی 278ppi، کیفیت تصویر مناسبی برای کاربر ارایه می‌کند. همچنین وجود محافظ Gorilla Glass 3 می‌تواند تا حدودی خیال کاربران از بابت خط و خش‌ها روی صفحه نمایش را راحت کند.

قیمت روز ساعت هوشمند ایسوس ZenWatch

قیمت روز ساعت هوشمند